Janvāra un februāra mēnešos MIKC NMV Rīgas Doma kora skolas skolēnus nodarbināja jauns uzdevums – kopā ar ielozētās klases skolasbiedriem izdomāt un realizēt kādu labu darbu.
Mērķis šim projektam ir veicināt saprašanos starp dažādu vecumu skolēniem, attīstīt plānošanas prasmi, spēju sarunāties un dzirdēt vienam otru, atrast kompromisu lēmumos un darbībās.
Abām klasēm kopā vajadzēja izdomāt un realizēt notikumu, kas dod materiālu vai nemateriālu labumu konkrēto klašu skolēniem un/vai viņu ģimenēm, citiem skolas biedriem vai plašākai publikai.
Decembra beigās klašu audzinātāji izlozes kārtībā uzzināja savu partnerklasi.
Darba rezultāti tika prezentēti klašu kopsapulcēs 26.februārī. Daļa kopprojektu jau ir noslēgušies, bet daļai vēl tiek plānots turpinājums vai izpildījums:
– 1.klase un IV kurss iepazinās tuvāk Spēļu pēcpusdienā un kopīgi veidos video IV kursa Žetonu vakara vajadzībām;
– 2.klase un 7.klase izdiskutēja vairākas idejas un vienojās, ka realizēs divas no tām – ievērojami papildinās bibliotēkas konfekšu trauka krājumus, ko iespējams saņemt par izlasītu un izstāstītu grāmatu, kā arī parūpēsies par dzīvniekiem patversmē sagādājot barību, segas un rotaļlietas;
– 3.klase un 4.klase ir sagatavojusi un vēl 2 eksemplāros pavairos Ekskursiju grāmatu – ar mīklām, dziesmām, spēlēm un uzdevumiem, ko var spēlēt autobusā pa ceļam. Grāmatas varēs dabūt lietošanā, tās glabāsies bibliotēkā 6.stāvā;
– 5.klase un 6.klase, kad ārā kļūs siltāks, organizēs kopīgu pasākumu vecākiem, kam grupās būs jāveic bērnu izdomātie uzdevumi;
– 8.klase un III kurss tikās Profesiju pēcpusdienā, kurā vidusskolas jaunieši iepazīstināja skolas biedrus ar mācību procesa niansēm vidusskolas posmā – diriģēšanas, vokālās mūzikas, mūziklu dziedāšanas un džeza mūzikas nodaļās;
– I kurss un II kurss gatavojas kopīgiem koncertiem Bērnu Klīniskās Universitātes slimnīcā aprīļa un maija mēnešos.
Lai tiktu līdz gala idejai un tās realizācijai, klasēm jauktās grupās bija jāizvirza idejas un tad jābalso par labāko. Strādājot jauktās grupās, skolēni mācījās ieklausīties un sadzirdēt viens otru. Visi iesaistītie atzina iegūto pieredzi par vērtīgu un vienojās, ka nākamajā mācību gadā nepieciešams šo ieceri turpināt.